dancing in the moonlight

hej hopp! drar lite kort igenom min helg för har inte skrivit nått om den så :)

fredags: slutade 13.20 så jag, Medina & Nalin drog till east city och käka, huur jävla mysigt som helst. helt underbara människor det där alltså :) & här hittade vi en lapp från toaletten på east city! ibland undrar man alltså :) ?



efter drog jag upp till min syster en stund. och tjugo i sex skulle jag och pappa spela biljard, för mamma hade åkt till finland på begraving.. :(

men iaf. så innan jag o pappa skulle mötas där ringde han o ba ah ska vi mötas utan för? ja ba nej nej nej det är iskallt, innanför vid dörren! han ba okej vi möts då lalalaa.. så sitter jag där på en stol när klockan är 17.40, klockan blir 17.50, så tänker jag ba borde jag ringa honom? nej ska inte stressa honom som han skulle gjort på mig liksom. så sitter jag där o gungar på min stol o klockan blir 18.00!!!! ja ba äh ringer tio över liksom :) när klockan va 18.07 kommer min systers kille o hans kompis, så förklarar jag hela vänt-grejen för dom, dom ba ah men följ med upp? ja ba ja okej. o när vi är på väg upp så säger vi ba ah men bara därför kommer han vara där uppe ! SÅ STÅR HAN LÄNGST BORT O SPELAR BILJARD?!?! :O hahahaha! så både han och jag hade varit där i en halvtimme o väntat på varann ! x) hahah..!

jaja, när vi spelat biljard o allt kom min syster också så käkade vi alla fem där. efter drog jag till emma o sov där, vi såg vampyrer suger  och den SÖG verkligen!..

lördagen: vi vaknade, kollade på film och bara chillade :) vi drog till allians med mahmoud & vid fem åkte vi o kollade på vääärldens gulligaste valpar med emmas family :d


  



senare, vid sju/åtta? tog jag bussen till järlåsa för att träffa hanna och tina OCH egenltigen skulle emma oxå med, men hon blev akut förskyld..
väl i järlåsa grillade vi o sånt, + haha vi åkte flak-moppe :O skit läskigt, kolsvart o man kunde inte hålla i sig.. haha




söndag: vaknade hemma hos tina och jag o hanna drog till bussen vid halv två. drog hem, duschade, fick skjuts till emma och vi träffade steffi & rana. busade lite med dom, haha :) och sen mötte jag mahmoud :) när jag kom hem hade mamma och pappa köpt sushi o grejer, blev super glad! så nu är jag mätt, men ändå sitter jag här med en banana-splitt i handen som min kära mamma precis gjort till mig (a)



min glass för en stund sen (a) haha var bara tvungen o ta kort på den :D



OCH
imorgon blir det prao med världens bästa! :D







Kommentarer
Postat av: tina lundholm

tack för fredagen

love u honey

2010-09-07 @ 16:39:57
URL: http://tinalundholms.blogg.se/
Postat av: tina ristolainen

lördagen gumman :) TACK själv, puss LOVE you! <3

2010-09-07 @ 22:43:19
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0