trettonde septemper, yes sir!

Tjabba!
Början av dagen var hyfsat bra, origenterade som jag verkligen S U G E R på!
Efter sista lektionen hade jag lyckats tappa bort mina nycklar som jag hoppas kommer tillbaka...
Iaf, efter skolan drog jag ner på stan med Rebecca & Melika! Vi åt på Cupido, så underbart gott fan!
Blev inga stor köp men köpte en tröja iallafall! :)

När jag kommit hem ifrån stan inser jag snabbt att ingen är hemma och är utelåst. Ringde papi så kom han o mamma hem o öppnade! Sen smsar Rana min baby så gick jag ut i Slavsta & snacka med denna underbara tjej!

Trevlig dag för de mesta, P U S S!

melika & rebecca på bild. .        .               .             .       .        rana sötnos på bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0