inlägg only for emma!

hahaha emma kolla vad jag hittade när jag damsög! :$ FEMTIO-ÖRINGEN SOM SAKNADES PÅ BUSSEN & PÅ GRUND AV DEN FUCKADES ALLLT!! hahah :D men även på grund av den fick vi åka gratis ;$



det var såhär för alla som inte vet. vi skulle åka buss till stan i helgen & jag skulle betala med BARA mynt & när jag skulle ge henne pengarna saknades det en femtio-öring! fattar ni vad drygt! så fick vi sätta oss bredvid och skicka in sms. precis när jag skulle skicka in så hittade jag en annan femtio-öring I ALLA FALL! så lägger jag fram alla mynt. när jag laggt dom där säger tantchauffören: tjejen jag orkar inte, du får åka gratis. ja ba: men du kan väl bara ta dom? hon ba: nej jag orkar inte räkna. NEHE MEN SKIT IT DÅ! :))) så vi båda fick åka gratis, tummen upp för det! ;d






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0