FADDER fucking DAG & en valp, JA TACK!

Torsdag 2/9 Drog från skolan lite tidigare & skippade spanskan med Malda! Vi hoppade på 9an vid skolan & åkte till sista hållplatsen i Årsta sen tillbaka till stan! Vi hoppa av & gick till stora torget där vi gick till valstugorna & snackade med några helt puckade snubbar från Folkpartiet! Dom skrattade åt oss när vi ställde konkreta frågor, smarta eller vad? Nästa val ska vi vara med & rösta så få våra röster lär dom ju inte få. Sen drog vi till Brantingskolan & träffa Tina en snabbis sen gick vi hem till mig (30 minuter att gå) för att käka pannkakor!
Det var verkligen den sjukaste dagen på länge alltså! Fan va kul man har med dig cheyen, får mig alltid på bra humör!

här är bild på denna fina tjej


Fredag 3/9 Började 08.10 & halv 9 började fadderdagen! Det var äckligt väder, mega kallt & blött! Så jag var helt död, blir så av mycket kyla! Jag & Lina hjälpte barnen att fuska till sig lite mer poäng i de olika grenarna genom att skrika "Emma & Lina är bäst, Pontus suger". Pontus gav såklart igen men de blev nog värre än han trodde! Barnen skulle nämnigen springa efter mig, brotta ner mig & kittla mig men jag sprang fort som fan! Såklart eftersom dom är småbarn så fatta dom inte när det räcker så några timmar efter fadder grejsen va slut så kommer en ungjävel & piskar mig på mitt ben med en pinne! Har världens blåmärke där nu! Sen tog ungen mina böcker & min mobil när den åkte ur fickan & då jävlar lovar jag att han ångrade att han tog dom! Jag vet att de va sjukt dumt gjort men vafan liksom.. Tog iaf tag i ungens hår slog till den i huvet & slängde ner den i marken! Senare fortsätter ungen jag var lugn & fin så de va inge mer med det.. Det jag kommit fram till iaf är att Dagens barn är mycket kaxigare än va de va förut!
På kvällen sov Tina här & vi kolla på Hipp-Hipp Hora & tjockade oss med chips o dip!

Lördag 4/9 När vi vaknade morgonen efter så kollade vi på Vampyrer Suger, seriöst den var så jäkla kass, ej sevärd! På eftermiddagen så skulle vi iväg & kolla på några sockersöta hundvalpar! Mina ögon fastnade för en vit liten lurvig sak vid namn Cappuchino & det gjorde även resten av familjen så det är bara att hoppas! Skulle sovit i Järlåsa hos Tina & Hanna inatt men eftersom min sjuka håller på att komma tillbaka tror jag så bestämde jag att stanna hemma!

2 av 7 vovvsingar, kommer nog fler bilder sen (a)


P U S S&G O D N A T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0