du är en JEVLA böööööööög :)

hEjsAn hOppsAn LILLEBROR! :)
Klockan var inställd på 06.25 men råkade stänga av larmet helt & hållet och såklart somnade jag om.
Min bror kom in runt 07.10 för att väcka mig o j*vlar då blev det fart! Bara en halv timme senare var jag klar men missade min buss med 5 minuter, så jag sprang de fortaste jag kunde till bussen som inte ens kommit än (onödigt!).
Melika smsar o säger att hon missa sin buss oxå så hon sitter på bussen samtidigt som jag, hon på 9an som vi skulle ta tsm.. När jag är vid Vaksala Torg så hoppas jag av min buss för 9an står precis framför min buss, jag rushar för att den inte ska hinna åka, men klart den skulle hinna göra det? Så jag sprang ifrån Vaksala Torg till Stadshuset, jag hann med bussen & vi kom i tid till skolan! JESUS (engelskt-uttal) vilken morron!

Resten av dagen sög pretty much! Och sista lektionen hade jag världens sepe huvudvärk så jobbade ingenting & när den lektionen var slut så var vi fria! Melika räddade min dag som följde med mig till McDonalds där vi köpte 2 varsinna cheesburgare & delade på en pommes. Tror ni jag har ont i magen nu eller? Tro mig, det har jag!

Imorgon blir det Origentering i Stadsskogen, wish me luck!

VILL BARA SÄGA ATT JAG HATAR DIG! DU ÄR JOBBIG & HAR ÄCKLIG STIL! FYFAN :) ingenting med bilden att göra!

Melika på bild :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0