But you tell me you're solid, that your girlfriend's got it

Tjaba, Whazz Up?
Yesterday: Tog bussen ner på stan och träffade Lidia & gick till praoen på Paini!
Det var helt O K E J, kände oss inte riktigt hemma. Vi fick iaf sluta en halv timme tidigare så
vi bestämmde oss för att gå o flasha lite för William eftersom vi slutade tidigare än han! Hehe!
Sen blev det stan där jag gjorde av med alla mina pengar.. Köpte en vinter jacka, 2 mössor, vantar,
nagelack & strumpbyxor
! Där försvann de pengarna! Sen träffade vi William
(som slutat jobba precis) så vi gick till Basilico där han & Jacob praoar så stod han utanför med
John & Axel som vi snacka med ett tag och sedan drog ner o satte oss & snacka vid ån!
Mysigt värre! Sen bar det av hemåt där Tina senare hämtade upp mig med moppen!
Vi åkte till gränby & va där tills affärerna stängde men så orkade vi inte röra oss så Ali & Victor kom
och hälsa på oss sen efter ett tag drog vi hem.

Today: Idag kände vi oss mer välkomna på praoen som tur var, vi har en as skön chef som typ dansade till
en kurdisk (?) låt & sjöng med "WALLAH WALLAH" hahahh! As skön! Det blev jävligt mycket slav-göra
i slutet av dagen men, vad ska man göra? Vi gick och hälsade på Jacob & William efter vi slutat!
Sen bar det hemåt. När jag kom hem la jag mig ett förjävligt varmt bad! S K Ö N-T!

söta cheyer.. eller ja söta & söta men som har lite att göra :)

Peace out, simma lugnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0