2 timmar som påminde om förut.

Tjaba!
Igår kväll kom Tina o hämtade mig med moppen så drog vi ner på stan o käka glass vid ån! Efter vi ätit klart hoppa
vi på moppen igen så bar det av emot Vindhemskyrkan till återträffen med saknade konfagruppen!
Shit.. Man inser inte förens nu hur jävla kul & bra vi hade det där! Träffade alla saknade människor & nån enstaka som jag inte saknar alls! Var iaf superkul att umgås med alla & ha roligt med lekar o sånt!
Lär ju bli en till träff innan jul typ så det känns d u n d e r!

Här kommer lite bilder ifrån lägret!

fest hos koola kimzy!

Eddie, Anna & jag när vi har "olympiska spelen" (?)

Tina & jag när vi busa med agnes kamera!

Fyfan vad jag saknar dom här brudarna!

Idag har det vart skola & jag har vart på ett sånt jäkla bra humör! Tummen upp för det!
Efter skolan blev det vp med Melvin, Lina & Melika.
Vill bara säga att klass 9c är fan den bästa klass som finns!

Hedvig, Shamin, Lidia & jag innan skol fotto!


K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0