svar på frågorna!

"Varför har inte du och malda sex?"
E; Malda, jag antar att den frågan var till mig? Jag skulle inte ha sex med en tjej, men om jag skulle vilja skulle du lätt vara mitt första val! ;)

"Hur länge har ni varit kompisar?"
E & T; Vi har varit kompisar i 2 år nu i september!

"Hur ska en kille bete sig för att väcka era intressen? (svara indviduellt)"
E; Han ska vara sig själv och rätt spontan! Självklart ska han vara snäll & rolig och så. Jag ska inte sitta här & låtsas att utseénde inte är viktigt, för det är ju ofta det man lägger märke till först, men på senaste tiden har jag faktiskt insett att jag inte tycker att det är lika viktigt. :)

T; Han ska vara omtänksam, social & rolig, ha humor liksom. Han ska även kunna bete sig lika bra mot mig när han är med sina vänner samtidigt som mig, inte förändras och spela någon han inte är. Sen finns det ju bara massa plus från kille till kille, men jag tror att dom grejerna är viktigast. En grej som även, enligt mig, är viktig för att jag ska bli intresserad är kläder.

"Hur träffades ni?"
T & E; Vi träffades i Brantingsskolan, vi gick i samma spanska grupp i sjuan. Lektionerna flöt snabbt förbi för vi satt och snacka lektionerna ut. Vi började umgås efter skolan med Josefin och Linn. Sen efter det har vi varit hur tajta som helst.

"Tina, hur känner man igen en fjortis?"
T; Haha ja det var en bra fråga Gabriella! Det här är mina åsikter och ingen annans. Jag ser en fjortis som sminkar sig och klär sig på ett speciellt sätt. Men det kan ju även vara betéendet och språket. Här har vi en typsik fjortis, som man verkligen kan säga fjortis till. Men det finns mycket annat än utséende också.

Och bara så att alla vet har jag tillåtelse av gullungen att lägga ut bilden.


"Emma, vad är det mest antändande en kille kan göra enligt dig?"
Oj det finns många saker, men en taskig attetyd är sjukt avtändande för mig. Med det menar jag att man är otrevlig & är rent av elak mot andra men även att man är väldigt negativ eftersom om andra runt om mig är positiva så blir jag även mer positiv & glad! :)

"Är ni oskulder?"
T; -
E; Yes I am.

"Varför är ni mongo ?"
T & E; Haha vi älskar dig med Agnes! :D Det är något vi tyvärr inte kan rå för.. Det beror på våra genetiska drag som vi fått av våra underbara föräldrar som dom har fått av sina underbara föräldrar osv. Haha.

"Om du skulle vara en heltäckningsmatta, vilket mönster skulle du vara då ?"
T; Jag skulle fan i mig vilja vara en lysande rosa heltäckningsmatta! Grymt, alla skulle ju i alla fall lägga märke till en!
E; Haha! Jag skulle nog välja en ill-gul matta men massor av blommor på. Det är mysigt! Jag skulle gärna kunna flyga också, men det kanske inte går när man är en HELTÄCKNINGSmatta?

"Att aldrig mer få äta godis eller aldrig mer få äta chips?"
T; Jag skulle såå lätt kunna leva utan chips! Jag diggar ändå inte chips så mycket. Men godis går inte att leva utan, jag menar, man ska ju leva livet?

E; Jag skulle nog välja att aldrig mer äta chips. Visst är chips gott ibland men så gott är det faktiskt inte.

"Hur ska er dröm kille vara?"
E; Som jag svarade på frågan ovanför så ska han vara sig själv & spontan. Att han är rolig, snäll, omtänksam, snygg osv. Sen eftersom det är okej att drömma, så skulle det uppskattas om han hade lite moves & kunde sjunga. Så om ni hittar en straight kille som verkar passa in på det hära så hör av er till mig!

T; En riktigt dröm kille, det är verkligen han som kan spela gitarr, sjunga till och se helt fantastisk ut. Och allt annat som hör till, gullig, ja allt det där! Det finns så mycket som tillhör en "drömkille". Men precis som Emma sa innan, att utséendet är verkligen inte allt!

"Hihi är du kittlig? (a)"
E; Hahha, det kan man nog säga. Om man känner mig eller någonsin provat att kittla mig har man nog snabbt insett att jag är kittlig på dom flesta ställen.

T; JA! Ett ganska lätt svar på det! :)

"vad har gjort dig mest glad den här veckan?"
T; Mina vänner, som alltid finns & alltid har funnits för mig i vått & torrt! Det är vad som gjort mig glad och på humör den här veckan. Ja, ni vet vilka ni är.

E; Ja kan ingenting annat än säga samma sak som Tina. Den här veckan har inte varit den bästa veckan direkt men man får väl göra det bästa av det. Men det klart mina bra vänner som gjort mig glad den hära veckan.

"Vad ser du om du tittar till höger?"
E; Jag ser soffkanten & ut genom fönstret!

T; Min kära lilla Emma som sitter och kollar på Idol & dregglar framför heta killar :) Dom så kallade "drömkillarna" som kan sjunga ;d Haha.

Ah, det va allt tror jag! Om det är några frågor på det här så är det bara att fråga men vi kommer inte ta upp det i bloggen utan vi lär svara i kommentarer eller något! :)


Kommentarer
Postat av: william

haha ofta de vart så mkt frågor ;P

2010-10-03 @ 17:51:26
Postat av: Emma Julin

Yes det blev det william :D Men vissa personer skrev mer än bara en fråga sat :D

2010-10-03 @ 19:14:56
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: aaaagnes

haha jag skrev de mest konstiga frågorna typ x) älskar er med även fast ni är mongo :D

2010-10-03 @ 19:21:17
Postat av: Emma Julin

Hehheh det är klart du gjorde! :* Love you 2 Agnes! <3

2010-10-03 @ 19:53:43
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: tina ristolainen

hahah as coola frågor stumpan! ;d älskar dig :)) <3

2010-10-03 @ 22:00:18
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: Malda

diggar svaret ;D

2010-10-04 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0