Hey! Dude, that's mine!

Vårt samhälle idag, är svart & vitt. Det är antingen eller. Finns ingen grå skala, ingenting "sådär, nästan eller ganska" det är antingen eller. Om du inte har allt, så har du ingenting. Förut tog man dagen som den kom, men nu har vi allting planerat in i minsta detalj. Med tider & scheman att anpassa sig efter, varje dag går som en rutin.



Helgen har varit super! Käka kina mat med Tina, Agnes, Ebba & Johanna sen bar det av hem till Tina & sen blev det utgång då vi träffade Albin, Gustav & Leif! Efter nån timme ute gick vi och köpte ägg, ni får avgöra själva vad vi gjorde med dom men sockerkaka bakade vi iaf inte på dom! Sen drog vi hem och slappade i Tinas varma säng med chips, dip, godis, läsk & film. Nice! Vaknade runt 11 och då var Agnes redan vaken! Vi låg orörliga i en timme sen blev det frukost. Efter Agnes dragit slappade jag & Tina ända fram tills sju då vi tog en runda till Tinas mammas jobb (En vårdcentral) som var stängt så vi satt i en soffa & drack varm chocklad! Sen nu har det vart plugg senaste timmarna men är fortfarande inte klar.. Dagens skola alltså.. Aja, imorgon ska bli en intressant dag & även första skoldagen efter två veckors prao!


Härlig höst bild på mig & Medina! Fråga mig inte vad jag gör?

Turn your head against the sun and the shadow will fall behind you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0