Under Your Command

Godmorgon!
Ny skolvecka, ny dag.
Är redan klar & sitter och segar framför datorn. Är förjävligt trött idag också.
Glömde skriva ett inlägg i lördags men så jag skriver lite kort vad som hände.
Jag åkte ner på stan för att träffa Melika & Rebecca. Där kollade vi på lite kläder sen gick vi till V-Dala för att kolla utförsäljningen där (inte mycket bra saker att bjuda på). Iaf så gav vi upp letandet av kläder och satte oss på Waynes Coffee ist och tog en fika! Runt fem kom Tina & familjen och hämtade upp mig så åkte vi hem till Tina. Vi drog till McDonalds och käkade med sällskap av Pia, T J O C K T  nice! Senare på natten så gjorde jag & Tina ett försök som vi länge undrat över..
Om det går att spruta Coca Cola ur näsan?
Resultat: Vi testade att stå på händer och dricka samtidigt, att bli kittlad och drick samtidigt, att hänga upp och ner & ja gud vet vad. Det går inte! Även har jag lyckats med det förr.. Hmm.



Det var allt för mig, just nu!  PUSS ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: tina ristolainen

hahahahahahha! ska bli så jävla kul att se hur länge tavlan kommer hänga som den gör! :D :D :D

2010-10-18 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0