You Have Power & Money, But You Are Mortal.

H E L L O!
Dagen har varit underbar i stort sätt! Vaknade i god tid & behövde inte skynda mig. Satt framför datorn en stund med en kopp varmt te i min hand i ett tyst fridfullt hus. Sen kom jag till skolan där det var matte-prov. Provet gick riktigt bra tror jag faktiskt, är super nöjd! Slutade klockan två & hann på en halvtimme tappa bort mina nycklar (trodde jag) så jag sprang runt & letade i kanske 45 minuter. Sen när jag var på väg hem säger Malda att hon hade "råkat" tagit med sig dom så hon kom till stan där vi hängde! Trevligt alltså, tjejen är underbar! Sen kom Tina & vi gick runt med Emil & Mahmoud marknaden Vaksalatorg. Sen åkte vi moppe hem till Tina & åt. Hemma är jag nu iaf, skönt har bara tagit det lugnt, kollat på Paradise Hotel & Desperade Housewifes.



-I hate that a part of me has fallen for you, because that part can never be satisfied again.




heheh. HEJDÅ GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0