The Camera's Here and The Microphones and They Wanna Know

Fredagen var helt okej i skolan förutom att jag hade engelska prov som gick... Dåligt är nog för bra att säga. Det gick förjäkligt. IG!
Efter skolan blev allting mycket bättre! Jag & Melika drog hem till Rebecca som bor precis brevid skolan så alla som ska till bussen passerar utanför.. Så vi bestämde oss för att busa lite så vi satt på huk & kastade äpplen tiundaelever hihihihi, SEN KOM EMIL & CALLE! HAHA. Jag tror att jag kan ha träffat emil eller ngt, hur kul som helst, kastade kanske 4-5 äpplen och han dampade sönder.. Det slutade med att han skrek att han skulle paja rutorna för han såg att balkongdörren var öppen så vi visade oss och så började Emil slänga träpinnar & stenar (i försök att krossa fönstrena av ilska :O ). Så vi försökte att övertala honom att lugna ner sig, men nej det funka inte.. Sen kom hela B-klassen förbi och såg när vi tragiskt med stolar försökte skydda Beccas fönstren men som tur var så gav dom sig tillslut!

Sen kila vi ner på stan en snabbis & drog senare hem till Melika. Shamin, Hedvig & Lidia va lost så jag fick gå & möta dom. Malda va såklart 2 timmar försenad men aja, vad hade vi förväntat oss? ;p Vi åt tacos , MUMS, & skulle kollat på skräckfilm men det blev mest chill & sanning eller konsekvens.. Ingenting jag kommer våga köra igen med dom hära tjejerna hehehe.. Vi gick ut en stund också men ej så lyckat utan drog oss hem snarast pga kylan. Bilder kommer imorron!

Just ja! Imorron lär det antingen bli fika med konfagruppen eller så skiter jag i det & kanske drar ner på stan med Becca & Melika ist!


skolavslutning 2010 - philip, hedvig, jag, shamin, william, louis, emma, melika, melvin, jacob, edvin & lidia.

CIAO, är utmattad såå.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: nicole

HEJ JAG ÄR I FINAL TILL ATT BLI MTV´S EMA BLOGGARE, SKULLE VERKLIGEN UPPSKATTA OM DU KUNDE RÖSTA PÅ MIG!JAG GÅR UNDER NAMNET XNICOLEX, MAN KAN RÖSTA FLERA GÅNGER SÅ RÖSTA PÅ! OM DU RÖSTAT, LÄMNA EN KOMMENTAR SÅ FÅR DU EN LÄNK! tACK PÅ FÖRHAND!! :D KRAM



http://www.mtv.se/taevla/ema2010



2010-10-15 @ 23:33:49
URL: http://xnicolex.blogg.se/
Postat av: Gabriella

B-klassen. Himla tragiskt det låter.

Postat av: Emma Julin

Hahahahah! Det har du rätt i Gabbi! Men ni är inte såååå B ändå...

2010-10-16 @ 11:20:28
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0