Point at the taget, and don't stop until I get it.

Jag är bara en helt vanlig tjej. Gör vanliga saker, precis som vanliga människor gör. Vaknar upp på morgonen, går till skolan & sedan på kvällen somnar. Jag har drömmar & ambitioner. Har hopp & förväntningar. Men någonstans under allt det, är jag inte bara en av alla andra vanliga tjejer. Jag gör fel & misstag dagligen. Jag bryter mot lagar & gör inte det man ska göra. Men det gör inte mig konstig eller fel. För det är jag inte ensam om, det gör andra också. Jag är precis som alla andra, men ändå så olik. Jag är ingenting annat än mig själv, sluta försöka ändra på det.  Jag är inte mer än mänsklig.




"It does not matter how slow you go, as long you do not stop." ©




How can you feel so alone when everybody you love is all around you?




Kommentarer
Postat av: Malda

Asså amen to that brother

2010-10-02 @ 05:51:53
URL: http://emmiochmaldish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0