Look guys, if you're just going to stare at me, I'm going to bed!




Skoldagen har vart förträfflig! Har vart på ett strålande humör hela dagen! Uppfattade jag det som iaf, haha! Fick reda på vad jag fick på matteprovet....!!! 2,5 poäng ifrån MVG! Hur jävla bra som helst! Haha, måste bara berätta att på sista lektionen hade vi slöjd. Halva klassen har trä & andra klassen sy, jag har sy. Jag har stickat en vante och jag orkar inte göra en till så jag har tjatat på min lärare att jag kan få ta paus ifrån de små stickorna & sticka en halsduk. Men icke sa Nicke. Så jag strejkar! Och jag var på världens bushumör så jag sprang och tog William's skitsnygga kofta som hänger ner till knäna på mig så stod jag på en stol i salen med 2 st tjocka stickor & sjöng klassisk musik! :) Sen fick jag världens brain storm & tog massa trådar och kröp under Shamin's bord och knöt ihop hennes skor, hennes jacka & dragkedjorna i väskan. Fint värre! Sen drog jag ungefär en halvtimme innan vi sluta för jag sa att jag skulle origentera! Aja skitsamma, who cares?
That's my day!


Klockren bild ifrån matten idag! Vi fick uppgift att få plats med så många som möjligt i en kvadrat på golvet!

Sleep Tight! Kisses

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej jag skriver inte detta för at göra reklam för min blogg eller liknnde som många andra blogare gör, men ville verklen säga att jag tycker att eran blogg är superfin, diggar den till 100% och ska fortsätta följa den, kramar

2010-10-13 @ 22:59:26
URL: http://www.nattstad.se/fannych
Postat av: Anonym

Hejsan fina du! Hjälp mig vinna blog-adwards tävligen http://www.tv4.se/1.1173520?i=208 genom att rösta på mig på länken och för det så får du 20% rabatt av min sponsor att handla snygga klännigar eller vrf inte snygga lackleggins till hösten. mer info finns på bloggen! markera med att du röstat så får du rabatt koden TACK FÖR DIN RÖST :D

2010-10-14 @ 00:07:59
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0