It's all about you.


Haha ja man kan ju bara garva åt min uppdatering. Men dom tur så har jag världens bästa Emma som fixar't! :)

Kan ju börja med min vecka hittills som jag inte berättat om. I måndags hade jag finska efter skolan och direkt därifrån åkte jag hem till Gustav och käkade där. Sen plocka vi upp Filip o drog till willys sen tillbaka och kolla på Paradise hotel. När kvällen var klar skjutsade jag hem Filip och själv åkte hem o somna!
Tisdagen har ju Emma redan berättat om så inte mycket annat, pluggade rätt mycket till ett So-prov om 1:a världskriget som jag hade idag. Man kan inget annat än hoppas att det gick bra! Fick även tillbaka matteprovet idag som gick super, VG på det så jag är glad :)
Nu ska jag plugga lite till och sen plockar Rebecka & Olivia upp mig för träning.

Puss på den som bryr sig! Haha :)


Den veckan med dig, jag aldrig kommer att glömma. Jag älskar dig min solstråle.






Kommentarer
Postat av: Emma Julin

Kommer aldrig, aldrig glömma! <3

2010-10-13 @ 17:58:52
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: tina

love you babe <3

2010-10-14 @ 12:33:55
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0