It's a brand new day.

Lycka. Att vara lycklig. Vad blir man lycklig av? Pengar? Många vänner? Familjen, Sin rätta eller kanske jobbet? Jag tror att allt i livet behöver en balans. Inte för mycket, inte för lite av någonting. Allt behöver en mitten, en medelpunkt. Om livet flyter på hela tiden utan några problem, hur ska vi kunna uppskatta när saker går bra? Visst låter det smart? Men om jag ska vara ärlig så är jag lycklig om jag bara har dig. Även om det bara innebär ett leénde ibland eller kanske en blick. Tro vad du vill, det gör mig lycklig. Du är min mittpunkt, mitt hjärta.



Idag har varit en spänd, rolig & jobbig dag. Har typ haft lust att skratta & gråta idag! Hahahah! Är på sjukt bra humör nu iaf, NO MORE DRAMA. Det lovar jag, både mig själv och alla andra fan! Skämde iaf ut mig för alla i Innebandy Affären i Allians hallen idag! Följde med Tina dit som skulle checka ny klubba. Du tror inte jag välter hela jävla "bruken" med kanske 30 klubbor! Dom bara skrattade... Aja, who cares? Lär ju aldrig träffa dom igen så skit samma. Sen drog vi hem till mig & slog på Camp Rock 2, den var verkligen super! Älskade alla låtar i stort sett! Sen åt vi kött, klyftpotastis med kantarell sås & till efterrätt gjorde vi cheesecake! Gott! Så kollade vi klart på Desperate Housewifes, underbart program det dära alltså..



Aja ska sova strax, somnar snart vid datan sat! Godnatt människor här bjuder jag på en ful bild från helgen.





Kommentarer
Postat av: melika

och yes! vi måste skaffa gym kort! kan inte den här veckan så vi kör på det nästa vecka! kram

2010-10-06 @ 18:52:50
URL: http://itsmelikabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0