It feels stange to se all that shit our world is made of.

Måste bara ta upp det Tina skrev i inlägget under... Nämligen Markus, den 21 åriga killen som tog livet av sig live. Killen skrev i ett forum att han tänkte ta livet av sig, att han planerat att hänga sig. Visst är det super hemskt att någon känner så att det är den enda utvägen, det är jätte hemskt så jag förstår inte vilka inkometenta idioter till människor som kunde kommentera på det han skrivit och sa att de till exempel hade bråttom till jobbet så att han gärna skulle kunna få dra igång någon gång. Visst, det är många som gör "fake" trådar som skriver likadant att de ska ta självmord MEN, det spelar ingen roll om någon skojar eller inte, man skriver inte så. För tänk OM det hade varit på riktigt som det faktiskt var nu. Då hade det bara varit bättre att inte kommentera alls och bara skitit i det än att skriva såna saker. Och det var även människor som sa "Aja skitsamma, han har redan bestämt sig, ingenting kan få honom ändra sig". Jag tror dom hade fel, folk skulle kunna fått honom att ändra sig! För jag läste igenom forumet & i en av hans meddelande stod det ungefär "Jag har börjat ändra mig så det är nog bäst om jag kör igång nu". Tänk om människorna som pushade honom att göra det, människorna som kanske gjorde att han va tvungen att göra det även om han ändrat sig för att bevisa att han vågade, tänk om hade skrivit "Nej, det är inte värt det, gör det inte" då kanske det sett annorlunda ut för den killen idag...

Såg videon för någon timme sen, precis efter jag läs forumet. Tidigare idag när jag & de andra i klassen pratade om det så var det inte väääärsta grejen med allt. Men efter jag sett videon grät jag. Jag grät & grät och jag tyckte det var super hemskt. Innan ville jag se den. Nu ångrar att jag såg den. Jag mår illa av att bara tänka på det. När poliserna stormar in efter han redan varit död i mist 10 minuter... Tragiskt försöker få liv i honom...


Bild ifrån tråden Markus la upp i forumet.


Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0