I Work & Forever Try, But I'm Cursed So Never Mind.

Hehehe.. Jag inser vilka grova problem jag har med att hålla koll på mitt liv..! Jag skrev ju att jag slutade sent.. Ah jo jag slutade 13.50! S E N T va? Iaf, efter skolan slutade följde jag med Melika hem! Trevlig trevligt! Sen hämtade mamma & broshan upp mig och så åkte vi till Gränby Centrum. Checka runt i affärerna lite & hittade en snygg cardigan, ny mascara & ett linne som var sooo cute! THANKS MOMMY! Sen köpte vi mat & grejer, främst saker till tjejkvällen imorron! It's gonna be so fun. I think... Det blir jag, Melika, Rebecca, Shamin, Lidia, Malda, Emmi & Hedvig vad jag vet! :)



“I try to believe like I believed when I was five... when your heart tells you everything you need to know.”


Vi gillar olika. Jag, Tina, Pati, Maya & "Torres look-a-like från Chile". Demostration mot Rasism.



P u s s!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "Torres-look-a-like från Chile" :D

2010-10-15 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0