I Wish I Could Discover Something That Doesn't Expire.

Hejsan!
Fredags kvällen var grym! Maya kom hit runt halv sex och så åt vi lasange! Sen satte vi oss framför datorn & typ dog lite för mycket framför youtube. Sen kollade vi på The Human Centipede! Sjukt äcklig film helt seriöst så höll jag på att spy! Men den va  a w e s o m e! Sen slockna vi typ när vi var så trötta att vi inte kunde hålla ögonen öppna! Vaknade av att jag inte kunde andas för att jag var så täppt & var sjukt hes... Kul att man är påväg att bli sjuk igen då? Brukar aldrig bli sjuk annars. Iaf sen har vi suttit & degat framför Existenz hela dan Ha-Ha! Sjukt underbar sida fan... Nu är jag så trött att jag skulle kunna dö & har huvevärk som ilar in i hjärnan typ!






1. Jag faller alltför lätt för killar.
2. Är förjävligt rädd för fäsingar, kvalser oav alla små saker som kryper.
3. Har sjukt dåligt självförtroende.
4. Vill ha knall-rött hår! Ungefär som en cola burk, den färgen.
5. Pallar aldrig smsa, sjukt jobbigt, svarar typ aldrig.
6. Jag är klart beroende av att handla, gör typ alltid av med mina pengar innan jag ens fått dom.
7. Jag är sjukt klantig & slarvig, skadar mig alltid & tappar bort allt.
8. Älskar att laga mat & baka!
9. Är sjukt hyper aktiv för det mesta om jag inte är på dåligt humör.
10.Jag har alltid hatat barn men, det är borta, barn är urgulliga & jag ska ha barn när jag blir stor. ;p



Ciao //

Kommentarer
Postat av: I vont to eat you

lets have a baby !!!

2010-10-10 @ 14:01:27
URL: http://emmiochmaldish.blogg.se/
Postat av: Emma Julin

Malda.....

2010-10-10 @ 14:44:16
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0