Förlåt, förlåt & återigen f ö r l å t.

Hejsan!
Har verkligen haft fullt upp senaste dagarna & när jag haft tid har jag helt enkelt inte orkat göra ett inlägg!
I tisdags var jag sjuk och stannade hemma & chillade hela dagen lång!
I går, onsdag, var det spanska prov! Det gick rätt så bra, sen var jag barnvakt till mammas kompis barn Nadine & Olivia! CASH!! Deras mamma fyller år idag så jag fick i uppgift att ta med barnen ner på stan så att dom kunde köpa presenter. Det blev allt ifrån parfym till strumpor till smycket & smink! När vi kom hem till dom så somnade jag i sängen med världens mysigaste katt & när jag vaknar... Du tror inte att jag har en rumpa med bajs & mustach ritat i ansiktet? Yes box det hade jag. Var utmattad när jag kom hem iaf. Idag har vart rätt stillsam, inte hänt så mycket men är dödstrött så ska nog sova snart. Så att jag kommer upp imorron bitti!



Imorgon ska jag vara med på skoljumpan! YEY (a)



kraaaazy bild på mig & finaste lidia's rygg.

översta raden: melika, shamin, rebecca
understa raden: hedvig, lidia, jag


GODNATT, Sleep tight :)



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Emma! Ska inte du med på B2C? :( Kommer sakna dig där annars :( Du var inte med på förra heller :(

Postat av: Lidia

HAHAHAHAH ÅTERIGEN!

2010-10-23 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0