Äntligen, har man lite tid för sig själv.

Okej. Igår trodde jag att det skulle bli en helt vanlig lördag men det visade sig annat... Satt i köket med min huvudvärk & mamma bakade då telefonen ringer (det visar sig vara ägaren till valparna som vi checkade förut). Så... Nu har vi en hund! Vi ska testa först hur det går & om det funkar bra så är det MIIIIN! Hon heter Donna, är mega söt & följer efter mig vart jag än går, utan att släppa mig ur syne... Va ute i skogen med filuren idag & plockade svamp!

Orkar inte berätta mer, men massor av människor var här idag & hunden som ska ut o pissa varannan timme går mig på nerverna så nu ska jag ÄNTLIGEN sova! Berättar mer imorron! P U S S


hon ser gammal ut på bilden men är bara 14 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0