<3

Mitt humör idag har verkligen varit på topp! Mina älskade supastars, såkallade Medina & Nalin gör verkligen mina dagar! Tack 
 

no-uppsats! eller? njaa kanske inte, Medina AIR heter jetplanet om ni ska åka någonstans (:


Sen finns det en till speciell människa som får mig på toppen humör dagarna lång! ♥

Och jag har precis fått reda på att det är en snubbe som tar självmord i webcam.. Tänker i alla fall inte kolla på videon som finns på ett forum med namn "flashback" eller nått liknande?
Skit hämskt, han spelar in allting, man ser honom dö, sen kommer poliserna och försöker återuppliva honom. Varnade Emma att inte se den för jag visste att hon inte skulle klara av det.. Men hon gjorde det och ångrar sig, så gör inte det du heller!
Ganska hämskt att det är folk som kommenterat under tiden han spelar in och berättar att han ska ta själv mord, eftersom att det är live snackar dom samtidigt, så sitter dom o skriver grejer som "du kommer aldrig göra det" hur hjärtlöst är det inte att skriva så? Fy fan vad hämskt hela grejen i alla fall... R.I.P.

Har hur som helst varit på träning nyligen & käkat lite, ska väl hoppa ner i ett varmt bad strax. Längtar till helgen kan jag ju helt klart säga! Puss på alla


JA, vi gillar sniglar! :)








Kommentarer
Postat av: Emma Julin

Tänk Tina.. För en timme sen visste du inte ens att de hära hemska hänt... "/

hemsk stavas med E btw hjärtat x) <3

2010-10-14 @ 21:14:48
Postat av: tina

jag veeeet! :((

GÖR DET!? ;o åh nej... hahaha (a) <3

2010-10-14 @ 21:40:27
Postat av: david

tack så mkt :D

2010-10-14 @ 22:15:42
URL: http://sollen.blogg.se/
Postat av: tina ristolainen

haha, så lite så! :D

2010-10-14 @ 22:24:49
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: medina

NOOOO... fuuul biiild :(

2010-10-15 @ 08:12:38
Postat av: tina

nej huuuur fin som helst!

2010-10-15 @ 14:44:30
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0