tjenis :))))

glömde skriva igår när jag kom hem från matchen! :O
iaf så vann vi med 10-5 eller något likande :)
efterår drog jag hem och käka och duscha
så följde jag med emma till gränby o kikade runt lite där, alltid mysigt :)


idag har jag bara varit i skolan & på stan en stund, träffade lite mysiga människor
& efter det åkte jag och emma hem till mig o käka kebab & sub way :$ sjukt gott det där sub way..
iaf sen drog vi ut & gick runt lite i årsta & spanade efter min granne
som var försvunnen, haha typ 10 och aldrig hemma ;d
iaf så under sökandet fick vi några bilder :))
bara jag som längtar till helgen eller? :$











Kommentarer
Postat av: tessh :)

du e fan världens sötaste människa tina ! :)<3

2010-08-30 @ 21:52:19
Postat av: tina

ska du säga tess!! :O hur vacker som helst! :) <3

2010-09-01 @ 08:04:37
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0