tjabalabahoo lördag natt!

igår efter skolan (11.20) drog jag och min kära syster till sthlm & stekte runt lite på hennes killes jobb, vi käka och fika, sen drog vi ner till sickla galleria o shoppade lite. vi var där om kring till kvällen & sen var det t-banan hem till dom och köpa thaimat, huuur underbart gott som helst. :)

idag när vi vakna käka vi frukost/lunch eller kanske brunch vad vet jag vad det heter? iaf. sen drog vi direkt till tåget & hade kräftskiva @ my place, med massa super mysiga människor, speciellt två, paula och emma! senare skjutsade jag paula till tåget & på hämtade sedan upp emma för en tankning. då rååkade vi stanna på donken för en liten glass! (a) ovanligt, heh njaa.. men så är det när man heter tina och emma :))

imorgon blir det match mot livets ord eller något sådant (?) ska faktiskt bli skit kul, har inte spelat match på rätt länge nu så det blir nice! (y)




underbar bild på en underbar hund!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0