tina ska få tandställning! :D


heh dålig uppdatering eller? ;d JAA

men men, idag drog jag från skolan vid ett och mötte mamma på stan för ett tandläkar besök (y)
har velat ha tandställning hur länge som helst nu, 2-3år (?) för att jag  h a t a r  mina tänder..! :)
och nu ska jag äntligen få det, eller ja det kommer ju såklart ta ett tag -.- men men, kommer se ut
som ett cp i några år men och :) vanligt folk skulle ba åh nej tandställning, men jag är über glad för deT! & efter det fikade jag och mami (a) sen var jag på stan med min syser & senare träffade jag emma och lidia men det är en annan historia heh ;d

nu sitter jag hemma hos emma & får tatueringar, as ballt vill säga! :D bara för att jag älskar henne DUNDER mycket <3

och tack steffi för att du fick mig på humör idag, nyss (?) du vet vad det handlar om! :) puss





hur ballt som helst? ja :))



Kommentarer
Postat av: William

nu är vi ..........TVÅ!!!!

2010-08-30 @ 22:04:59
Postat av: malin

fan va kul!

2010-08-31 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0