lördagkvällen SUCCESFUL :)

hELLOj
Sitter inne på Tina's dator nu! Förlåt för den sepe dåliga uppdateringen.

Igår kväll dror vi iväg med Albin & Leif till Eknomikum. Träffade lite folk & då menar jag verkligen l i te! Haha, det var inga där nästan, så vi drog ner på stan & satte oss på McDonalds! Runt tolv drog vi hem till Tina & cheacka film! Det var förresten minus grader igår kväll insåg jag!

Idag ställde vi klockan på halv elva & halv tre var vi nere på stan! Vi åt kebab med Susan & LeeJalla. Sedan så gick vi i affärer såklart. Jag införskaffade 3 halsdukar & ett par leggings!

De va nog allt! Nästa inlägg ska Tina få skriva, det har jag redan bestämt!

C I A O P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0