ice cold..

tjenis! :D
ja som sagt igår hämtade jag hjälmen från tina och hanna på stan & käkade, då var jag med jonas 2. träffa även felice, hanna & lisa :) mys
efter hjälm-hämtandet, som tog ett år, på grund av tina.. hahah ;d åkte till stan vid fyra/fem till Magnussons & sen gick lite runt o träffa roliga människor :) sen vid halv åtta åkte jag hem till min emma och käka pizza! (a) efter det åkte vi tillbaka & a vad vi gjorde har ni i inlägget under (y)
idag har jag legat hemma lite halvt sjuk & kollat på True Blood, UNDERBAR vampyr serie! trodde inte att den var bra, men min syster sa att jag kommer bli helt fast, vilket jag också blev... haha..
men nu på kvällen kände jag mig bättre & drog till McDonald's o träffade älskade medina! men klarade inte av så länge för det var ju is kallt.. så nu fryser jag häcken av mig och ska värma en kopp varm choklad & kolla på true blood! :D
imorgon kanske jag träffar min älskling en stund på dagen och sen åker jag till min saknade johanna! och sover där :')
jag måste bara tillägga.. att skolan börjar om TRE dagar.. HELT sjukt hur snabbt sommarlovet har gått, men det har varit underbar, så! :) iaf, ska faktiskt bli kul med skolan.. till en början iaf, första veckan när man slutar tidigt ungefär.. haha :D
hörs imorrn, puss & gonatt ! :))



+ en bild på johanna & mig från mars! (a) jag älskar dig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0