herrcyklar! eller är det kvinnorna?

Hola!
Igår så skulle jag & Lidia ner på stan i hopp med att hitta prao!
Vi hade bestämt att vi skulle gå till stan ifrån skolan eftersom Lidia hade cykel och det hade inte jag!
När vi då börjar gå snackade vi med Jacob & William som sa att de skulle kolla efter prao på Basilico.
Så kom jag & Lidia på den briljanta idén att tävla med dom om platsen där, att vi skulle cykla dit och hinna få jobbet före dom! Jevlar vilken kick jag fick när jag hoppat på Lidia's pappas herrcykel jag knappt nådde ner till pedalerna på! Vi såg bara pojkarna avlägsna!

Sen efter vi stått utanför Basilico ett tag kommer dom & vi fortsatte att skoja med dom och sa att vi redan fått jobbet! Efter mångt & mycket så fick dom iaf praoen & Lidia och jag bevisade att kvinnor är grymma!

Idag har det varit en chill dag i skolan. Började 08.30 och slutade 13.10!
Efter skolan träffade jag Tina!



bild på mig & lidia tidigt i våras! :)

P u s s&K r a m





Kommentarer
Postat av: daddel :P

sjuka människor xDsjua alla fyra ;P

2010-08-31 @ 19:09:07
Postat av: emmajulin

sjua ella fyra? (a)

2010-08-31 @ 19:32:44
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: L,

hahahaha ! suuuckers! love u <3

2010-08-31 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0