First Day @ School!

Hejsan hoppsan, Emma här!
Dålig uppdatering på senaste. JO jag vet!
Varit sjuk första & andra skoldagen men idag var jag tillbaka!
Saknat alla till tusen! Eller ja.. Nästan alla! Men tur att de bara gällde en dag, är helt utmattad!
Fått två nya i klassen, älskar't! (a)
Iallafall, så är det ju helg nu, himla skönt! Får se vad som händer!

Efter skolan så stod jag & väntade på min buss hem till Slavsta. Bussen skulle inte gå förens om 5 minuter och jag hade inte direkt lust att vänta! Så ser jag en buss med nmr 41 (en helt ny busslinje) där det står SLAVSTA!
Jag tänkte att jag kunde testa den för att se om den gick fortare så att jag kan ta den på mornarna!
Så när jag klivit på bussen & satt mig så slår jag på tidtagarur för att se hur lång tid resan tar.
bara efter 5 minuter inser jag att bussen åker helt knasigt! Efter ett tag är jag tydligen i Gamla Uppsala, på fel sida av stan liksom, sen åker ut på massa små vägar i Nyby? Fick panik & ringde tina!
En hel timme senare är jag hemma & får då reda på att de är en handikapp linje som går! Alltså för gamlingar & handikappade människor! Då känner man sig så smart!

Kom förresten nyss hem från Gränby! Va där med familjen & skulle handla, sluta med att jag valde ut 6 plagg åt broshan & köpte lite Bjönborg trosor till mig!

C I A O, TREVLIG HELG FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bussen åker helt random.. ibland står det IKEA/COOP FORUM, Gl:a Uppsala eller Slavsta.. sjukt.. ;p

2010-08-21 @ 00:29:52
Postat av: Anonym

va heter de som är nya i er klass ?

2010-08-21 @ 19:20:28
Postat av: tina ristolainen

haha ja bussen var totalt cp, den åkte in på Willys PARKERINGSPLATS!? man ba yeah.. haha ;d



dom nya i klassen får emma svara på för det har jag ingen aning om :))

2010-08-22 @ 13:10:46
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: emma julin

AH! jag fick panik! vågade inte gå fram & fråga heller x)

2010-08-22 @ 14:00:14
URL: http://endpoint.blogg.se/
Postat av: emma julin

Dom heter Jacob & Lina :)

2010-08-22 @ 14:00:28
URL: http://endpoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0